Aktuality obchodu OORacing.cz

STřEDA 31. říJEN 2012 | RSS Feed

Sezóna 2012 úspěšně za námi!!!

autor: OORacing

Sezóna 2012 je za námi a musím říct že nás moc potěšila!!!

Po všech bojích a cestování po celé ČR, Rakousku a všech možných místech kde se dalo trénovat a jezdit je u konce.

Pro tento rok 2012 náš team zvolil nové stroje značky Bucci Moto od Italských výrobců se kterými spolupracujeme, dovážíme pitbike a náhradní díly.

Pro závody byli zvoleny pitbike nejnovější modelové řady  BR1 F6  které zůstávají i pro rok 2013 stále stejně vybavené a 100% spolehlivé.

V nabídce u nás tyto pitbike naleznete zde kde budeme modely dále doplňovat: http://www.ooracing.cz/bucci-moto-pitbike-c-62.html

Díly pro tyto pitbike budeme stále doplňovat a naleznete je zde: http://www.ooracing.cz/bucci-moto-nahradni-dily-c-65.html

Než pogratuluji vítězy tak bych jistě i za něj chtěl poděkovat psychycké ale i sponzorské podpoře a to naší rodině a přítelkyním protože bez nich by to bylo velice obtížné uskutečnit.

Celkové  1. místo v Mistrovství České Republiky a  1. místo v Mistrovství Rakouska obsadil náš týmový jezdec s číslem  # 99 - Adam Bajer.

Gratulujeme a přejeme mnoho úspěchů v další sezóně 2013!!!



Vstřikování pro pitbike

autor: OORacing

Někde na internetu jsem se dočetl že je již na světě vstřikování pro pitbike motory což je sice z poloviny pravda ale musím tuto informaci doplnit.

Jelikož jsme již na začátku loňského roku hledali další stage tuning našich závodních motorů tak jsme kontaktovali firmu MBE motorsports která se tímto již zaobírala.

I když mají na stránkách uvedeno i pro motory pitbike tak e-mail od jejich technika nás překvapil..

Dle jejich technika který je v kontaktu přímo s výrobcem vstřikovacího kitu mají vstřikování k dispozici pouze pro motory skůtrů které mají odstředivou spojku jelikož je velmi obtížné seřídit vstřikovací trysku(její gramáž paliva), benzínovou pumpu - není odskoušeno jaká je potřeba, načasování motoru pro dobu předvstřiku paliva, jakou kapacitu baterie a jaké zapalování použít aby dostatečně dobíjelo a bylo spolehlivé a také jak vše zminimalizovat aby na pitbike nebyly pouze samé řídící jednotky a hadičky..

Bylo nám také napsáno že přímo pro pitbike motory které mají dost časté přechody otáček a zatížení motoru kvůli změnám rychlostních stupňů bude teprve vstřikování doupraveno v průběhu 2 let tak aby bylo kompletně použitelné tak aby zákazník pouze zapojil, naprogramoval, odskoušel a mohl jezdit.

Snad to bude co nejdříve.

Odkaz kde si můžete počíst v agličtině zde:

http://www.mbe-motorsports.com/catalog/index.php/cPath/22?osCsid=cm1btj1hma8l6am9nedtgnnt57



Aktuality z Čtvrtek 04. srpen 2011

Starší aktuality

Archiv aktualit

(c) OORacing.cz, Všechna práva vyhrazena!